אנימציה עושים באהבה או לא עושים בכלל


השינויים שחלים בתחום הדיגיטל הובילו לכך שעסקים רבים מעוניינים להציג את העסק שלהם בדרך קלילה וכיפית בעזרת סרטוני וידאו ואנימציה בפרט.
עד כאן הכל טוב ויפה.
הבעיה מתחילה כאשר רוצים להפיק סרטון שנראה מליון דולר, אבל נוקטים בגישה של "מהר-מהר", וכמובן - כמה שיותר בזול.
במקרה כזה אנו שוכחים שכדי לקבל סרטון איכותי ובעל תמורה שיווקית דרושה חשיבה מוקדמת ותכנון מוקפד.
כאשר ניגשים לפרויקט (והאמת, זה תקף לגבי כל פרויקט ומוצר, לאו דווקא סרטון) בצורה שמלחיצה את המערכת ומגבילה אותה יצירתית, לא רק שמסתכנים בקבלת תוצר פחות מוקפד - התוצאה יכולה אף להוביל לפגיעה בעסק.
חשוב מאוד להבין שבמידה ומחליטים לקחת את המסלול המהיר והזול - יכולות להיות לזה מספר השלכות, אלו הן כמה מהן -

רושם ראשוני שלילי

אתם לא יוצרים את הסרטון שלכם סתם, הוא הולך לשמש אתכם ככלי שיווקי.
אולי תשימו אותו בעמוד הראשי של האתר שלכם, אולי תפיצו אותו ברשתות החברתיות.
הסרטון הוא פעמים רבות הרושם הראשוני שאנשים יקבלו עליכם. הוא הדבר הראשון שיסתכלו עליו וכפועל יוצא - גם מה שיחשבו עליכם.
וכמו שאומר המשפט You don't get a second chance to make a first impression - ברגע שהלקוח חושב עליכם כבר משהו מסויים יהיה לכם מאוד קשה לשנות את הדעה שלו אחר-כך.

חוסר מקצועיות

יצירת סרטון בצורה מיידית, ללא תכנון נורמלי והגיוני עלולה לפגוע באיכות הסרטון ובמסרים שתרצו להעביר בו. מצב זה עלול לגרום ללקוח להרגיש בחוסר המקצועיות שבה נעשה הסרטון ויכול גם להוביל לכך שהלקוח יחשוב שהעסק עצמו אינו מקצועי. בנוסף, עריכת סרטון בדרך פזיזה עלולה שלא להעביר את מהות המוצר או השירות.
כלומר, קיים סיכוי שתשקיע בסרטון זמן וכסף אבל הלקוחות שלך לא יבינו בכלל מה אתה רוצה מהם...

תחושה זולה

הרבה פעמים אנחנו מחפשים את הדרך הכי חסכונית לייצר סרטון לעסק, אנו נלך למי שיציע את ההצעה הזולה ביותר ולאו דווקא ניקח בחשבון את שאר הפרמטרים הכרוכים ביצירת סרטון, בין היתר – כתיבת תסריט, קריאייטיב, עיצוב, עריכה, התאמה לשפת מותג ועוד. הקהל שלכם לא טיפש, ברגע שחיפשתם לחסוך עליו הוא מרגיש את זה ולפעמים כשבוחרים באופציה הפשוטה יותר והחסכונית אנו נקבל את התחושה הזולה.

עכשיו, אנחנו יודעים מה אתם חושבים - "טוב, זו לא חכמה לצאת לפרויקט שיקח חצי שנה עם תקציב של עשרות אלפי דולרים".
אז זהו - שאנחנו לא מדובר פה רק בזמן וכסף. מדובר בגישה.

סרטון איכותי, שמעביר את המסר שלכם כמו שצריך לא חייב להיות יקר, אם תתנו את הדעת כל מספר דברים:
1. תסריט מדויק חשוב שיהיה לסרטון שלכם תסריט מותאם למוצר או לעסק שלכם ויכיל בתוכו את כל הדברים שצריך להעביר בסרטון בצורה ברורה.
2. קריאייטיב מקורי לפעמים קריאייטיב מקורי יכול לחסוך עלויות הפקה גבוהות, ועדיין להיות לעורר עניין ורצון לצפות בו אצל הלקוחות שלכם.
3. נעים ויזואלית לעין כדי שהסרטון שלכם יהיה איכותי ונעים אין צורך להשתמש בהמון דמויות, עיצובים ואפקטים מיוחדים. לפעמים סרטון פשוט ונקי, עם עיצוב מדוייק מעביר את המסר בצורה מעולה ולא גורם ללקוחותיכם ללכת לאיבוד.
הנקודות הנ"ל לא דורשות לשבור קופת חיסכון. הן דורשות הבנה שתהליכים לוקחים זמן. וכדי להגיע לתוצאה איכותית דרושה הרבה מחשבה ולא מעט סבלנות.

אנחנו באיגלו קריאטיב לא מקלים ראש בנושא האיכות.
בסופו של דבר, כרטיס הביקור שלכם הוא גם כרטיס הביקור שלנו.
אז אם אתם מחפשים סרטון אנימציה לעסק שלכם, עם קריאייטיב מעניין ומקורי, תסריט מדויק ונוכחות ויזואלית נעימה אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם כאן ואנחנו כבר נדאג לקחת את העסק שלכם אל השלב הבא.

בהצלחה!