מהפכת הוידאו – בוא תבין איך זה יכול להשפיע על העסק שלך

בשנים האחרונות אנו חווים תהליך של שינוי בתחום הדיגיטל. קשב האנשים יורד ואנו צריכים לייצר את התוכן שלנו קצר וענייני יותר. דרך קלה ונוחה לעשות זאת היא באמצעות סרטוני וידאו ואנימציה בפרט, שהפכה להיות לדרך האפקטיבית ביותר להעברת תוכן. בעזרת סרטוני אנימציה נוכל להעביר את התוכן שלנו בצורה מעניינת ולהביא את הצרכן שלנו לקלוט את המידע המועבר אליו בצורה פשוטה ומהירה. מח האדם מעבד דברים ויזואליים הרבה יותר מהר מטקסט ומכאן המסקנה שוידאו אפקטיבי יותר והוא עתיד התוכן.

וידאו מחוץ לקופסא

וידאו הפך להיות לחלק משמעותי בחיינו כאשר כמעט בכל מקום נעשה בו שימוש. עסקים רבים משתמשים בסרטונים לצרכי קידום ושיווק העסק שלהם אך רבים מהם משתמשים בצורה הרגילה ובסגנונות המוכרים (ראה מאמר בנושא: סוגי סרטונים). בפועל, רבים מפספסים דרכים יצירתיות ומיוחדות לשיווק העסק בעזרת סרטוני וידאו ואנימציה.

מהו הסרטון המתאים ביותר לעסק שלך

שוק הוידאו צובר תאוצה בשנים האחרונות וסרטוני האנימציה בפרט. עסקים רבים בוחרים לשווק את מוצריהם ושירותיהם דרך סרטונים שונים. עם זאת, קיימת בעייתיות מסוימת בתחום הוידאו כיוון שלא תמיד יודעים אלו סוגי סרטונים קיימים ובמידה וכן, לא יודעים מה הסרטון המתאים כדי להשיג את המטרות שאנו מצפים.

סרטוני אנימציה - 4 טיפים חשובים להצלחה

סרטוני אנימציה זה כנראה לא מה שחשבת... כבעל עסק, סטארטאפיסט מתחיל או אפילו מנכ"ל בחברת אנטרפרייז – מגיע השלב בו האסימון נופל ואתה מבין ששיווק מקורי ושונה יכול להיות מפתח להצלחת העסק / הוא חומר שיווקי בסיסי ונחוץ. אחד מהכלים לשיווק קצת שונה הוא סרטון וידאו. לא מדובר כאן בפרסומת של עשרות ומאות אלפי דולרים, אלא סרטון וובי קליל שיוכל להיות מופץ בקלות. לרשתות חברתיות ולערוצי מדיה ברחבי האינטרנט יש כח רב, ולסרטון טוב יש פוטנציאל להיחשף בפני מליוני צופים ולקוחות פוטנציאליים. כמה הפוטנציאל הזה גבוה?

סרטון תדמית - כל מה שצריך לדעת במקום אחד

סרטון תדמית זה משהו שצריך לדעת איך לעשות, אם מפספסים בקצת אפשר להפסיד הרבה כסף. הדרך הכי טובה לנוע קדימה ולא להישאר תקועים באותו מקום היא לשאול שאלות עומק. כל יזם יודע שבשביל להתקדם בפרויקט מסוים עליו לשאול את עצמו מה הסיבה שהוא עושה את מה שהוא שעושה. מומחים בניהול של מוצרים ומותגים ישאלו את עצמם מי קהל היעד של המוצר שלהם, איך יש למתג אותו ואיך יש להשיק אותו לשוק. מעצבי מוצר ומעצבי אתרים בפרט יהיו עסוקים בשאלה איזה צבע הכי ידבר ללקוחות ויעביר את הדימוי הרצוי של המוצר ואיזה פונט הכי משדר באותו הקו של המוצר שהוא משווק. בכל מה שקשור לניהול מוצר ועיצוב התדמית שלו אנחנו מוגבלים על ידי חומרים או פרמטרים אובייקטיבים שלא תלויים בנו ובבחירות שלנו – בכל מה שקשור לשיווק, השמיים הם הגבול.