וידאו מחוץ לקופסא


וידאו מחוץ לקופסא
וידאו הפך להיות לחלק משמעותי בחיינו כאשר כמעט בכל מקום נעשה בו שימוש. עסקים רבים משתמשים בסרטונים לצרכי קידום ושיווק העסק שלהם אך רבים מהם משתמשים בצורה הרגילה ובסגנונות המוכרים (ראה מאמר בנושא: סוגי סרטונים). בפועל, רבים מפספסים דרכים יצירתיות ומיוחדות לשיווק העסק בעזרת סרטוני וידאו ואנימציה.
נביא לכם כאן 5 שיטות ייחודיות לשיווק העסק שלכם:
1. סרטון לקאבר בפייסבוק –
אין היום כמעט עסק שלא נמצא בפייסבוק ודואג להעלות פוסטים מעניינים כדי לגרום לעוקבים שלהם להמשיך להתעניין בדף. רוב הפוסטים בדרך כלל כוללים תוכן אם זה טקסט, תמונות או וידאו. אבל האם חשבתם פעם שמעבר לפוסטים יש גם את התמונת פרופיל והקאבר של הפייסבוק שגם משמשים ככלי שיווקי ואפילו בוהק יותר מהפוסטים?
פייסבוק הכניסה את האפשרות לשנות את תמונת הפרופיל והקאבר לסרטון ולכם בתור עסק זה לגמרי שווה. תוכלו להפוך את הקאבר והתמונה שלך למשהו חי, מעניין ומושך יותר בעזרת וידאו או אנימציה וזה יגרום ללקוחותיכם להתקרב למותג.
2. חתימת מייל מונפשת – 
היום הרבה מההתכתבויות בין אנשים ועסקים בפרט נעשות באמצעות האימייל. לרוב אנשים מוסיפים חתימת מייל אשר נותנת את פרטי הבן-אדם כדי שידעו עם מי דיברו ובנוסף פרטים ליצירת קשר.
גם כאן קיימת האפשרות להוסיף אנימציה קטנה אשר תשאיר זכרון נחמד אצל מקבל המייל ותגרום לו לזכור אותך יותר טוב גם אם זה נראה דבר לא משמעותי ופשוט, אך האפקט שלו מאוד גדול (מנסיון!).
3. ה- GIF שכבר נמצא היום בכל מקום
הדרך הבאה והמאוד פשוטה לשווק את עצמך היא באמצעות GIF שהוא בעצם סרטון מאוד קצר שנעשה בלופ. ניתן לעשות אותו על ידי סרטון אנימציה או בוידאו ולהעביר בקטע קטן הרבה מאוד מידע בדרך מגניבה שתתפוס את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי בצורה מיידית. GIF הוא קצר, נחמד, יכול להיות בעל הומור והוא לא דורש הרבה מהצופה ולכן הצופים אוהבים מאוד לפנות כמה שניות כדי להסתכל עליו. מכאן שזוהי אחלה דרך להעביר תוכן שיווקי בצורה שהלקוח יהנה לקבל.
4. סינמגרף, דרך חדשה להציג תמונות
סינמגרף היא טכניקה בה חלקים מסויימים בתמונה זזים כמו וידאו והשאר נשארים קפואים. סינמגרף היא דבר שמושך תשומת לב בצורה גבוהה מאוד, כאשר המשתמשים גוללים את המסך ברשת החברתית שבה הם נמצאים או באתר שלכם ופתאום קולטים תמונה קפואה שמשהו בה זז ותופס את העין שלהם הם באופן אוטומטי ״נשאבים״ לתוך התמונה ולמה שיש בתוכה. לכן, סינמגרף הינה דרך מושכת מאוד להעביר תכנים ולשווק את העסק דרכה. חברות גדולות כבר מצאו את השימוש בסינמגרף כצורת שיווק אטרקטיבית שמספרת את סיפור המותג ומובילה לengagment- וctr- רב שזה בתור עסק יכול להוביל ללקוחות חדשים.
5. לוגו מונפש
הלוגו שלכם שהשקעתם בו כל-כך הרבה כדי שיעביר את אופי המותג שלכם יכול בעזרת תוספת קטנה באנימציה להפוך את המותג שלכם לחי. אנשים יסתכלו על הלוגו ויבינו את מהות המותג שלכם בעזרת הנפשה קטנה. מלבד החיים שיקבל המותג, מהלך זה יוביל גם למודעות רבה יותר בעקבות זה שהלוגו המיוחד שלכם ימשוך תשומת לב ויגרום להתעניינות של לקוחות בעסק.
אנחנו באיגלו צברנו נסיון ולמדנו רבות על שיטות אלו ונוכל לעזור לכם לשווק את העסק שלכם בדרך הטובה ביותר. שיטות אלו קלות יותר מעריכת סרטוני אנימציה ארוכים ויכולים לתת מענה גם לעסקים קטנים שרוצים להראות את העסק שלהם ומה שמאפיין אותו בתקציבים קטנים יותר ולהגדיל את קהל לקוחותיהם הקיים.