סרטוני אנימציה - הדרך הנכונה לעשות את זה


סרטוני אנימציה הם אופציה זולה מאוד להפקת סרטוני פרסום, סרטוני תדמית ואפילו סרטוני הסברה. עסקים וארגונים רבים משתמשים בהם. בעזרת סרטוני האנימציה תוכלו להציג את העסק שלכם, את המוצרים ואפילו הוראות שימוש ומדריכים. ההצגה הוויז'ואלית מאפשר להסביר כל נושא בצורה ברורה והעברת המסרים שלכם בצורה הטובה ביותר.

כיצד ניתן להשתמש בסרטוני אנימציה

הם משתלבים מעולה כאשר מתעסקים בפרסום ויחסי ציבור באינטרנט. ישנם דברים רבים שניתן לעשות עם סרטוני האנימציה. אם סרטוני האנימציה הם מצחיקים או מעוררי עניין יש להם פוטנציאל להפוך לויראלים בוואטס אפ אך זוהי לא האפשרות היחידה. ניתן לפרסם אותם באתר הבית, ביו טיוב וברשתות החברתיות. הסרטונים יכולים להביא לחשיפה עבור העסק שלכם או האג'נדה שאותה אתם רוצים לקדם וזוהי בהחלט השקעה נכונה.

הסרטונים יכולים לשמש כדרך קלה וברורה להעביר מסרים מסוימים, לאו דווקא פרסומיים. לצורך העניין הסרטונים יכולים לעסוק בנושא זהירות בדרכים או איכות הסביבה. הרבה יותר קל להעביר מסרים עם סרטונים הממחישים את הדברים החשובים ולא ניסיון להסביר בעל פה או בעזרת מצגות. סרטון אניציה קצר פותר לכם את כל הבעיות.

מה, איך, איפה ומתי

ישנם אנשים רבים המנסים להפיק את כל הדבר הזה בעצמם, למשל בעזרת אתרי פרילאנסרים בהם תוכלו למצוא אנשי מקצוע שונים אשר כל אחד יעשה את חלקו בפרויקט של הפקת הסרטון. אמנם בהחלט ניתן למצוא אנשים מוכשרים אשר עושים עבודות בזול באתרי הפרילאנסרים אך זוהי אינה הדרך האופטימלית להפקת סרטוני אנימציה משתי סיבות. ראשית כל עבודה בדרך זו היא הרבה כאב ראש, אין לכם מישהו אחד שאחראי על ניהול הפרויקט, אתם תצטרכו לשבור את הראש לבד. לצורך הפקת הסרטים תהיו עסוקים בתיאומים בין פרילאנסרים שונים ולא יישאר לכם הרבה זמן להתרכז במטרות העסקיות שלכם. הסיבה השנייה היא שהפקת סרטונים מוצלחים דורשת גיבוש קונספט מוצלח יותר מכל דבר אחר וזוהי הנקודה החלשה של מי שמנסה לנהל את הפרויקט באופן עצמאי.

 

איך מתנהל תהליך ההפקה?

רבים חושבים שהפקת סרטון אנימציה מתחילה באנימטור העובד עם תכנות האנימציה ויוצר את הסרט. זהו אמנם שלב בהפקת הסרט אך כאשר רוצים להפיק סרטון אנימציה איכותי יש להתחיל מאפיון המוצר, השירות או הנושא שרוצים לקדם. כלומר יש ללמוד מהם הצרכים של הלקוח ומה הוא רוצה לקדם על מנת לבנות עבורו תסריט עבור הסרט. לאחר כתיבת התסריט ניתן לתת למאיירים והאנימטורים להתחיל לעבוד. אחר כך ניתן לשלב קריינו, מוזיקה ואפקטים המוסיפים לחוויה הכללית ומסייעים בהעברת המסרים השיווקיים שלכם. אין לזלזל בהפקת סרטונים אלו, כאשר הם עשויים טוב הם בהחלט יכולים לסייע לכם להשיג את המטרות שלכן ואילו חשוב להשקיע בהם ולעשות אותם בחכמה. סרטוני אנימציה יש לעשות אצל אנשים בעלי ניסיון בתחום.