סרטון תדמית לעסק - השקעה נבונה לעסקים מוצלחים


בעבר הפקת פרסומת דרשה שחקנים, קריינים, צלמים, עורך, במאי ועוד מגוון אנשי צוות  והעלויות היו בהתאם. היום בעקבות שינויים טכנולוגיים הפקת סרטון תדמית היא דבר שכל עסק יכול להרשות לעצמו. ניתן להפיק סרטונים מסוגים שונים המציגים את העסק, שירותיו ומוצריו בצורה ויז'ואלית וברורה הכובשת את לב הקהל. כמובן שכל זה בתנאי שמדובר בסרטים איכותיים ומושקעים. סרטון קצר הוא ההזדמנות שלכם להרשים את הקהל ולבלוט מעל העסקים אחרים, אחרת אתם פשוט נשארים מאחור. סרטון ווידאו מתאים לקידום עסקים מכל הסוגים, קטנים וגם גדולים, החל ממכון הכושר השכונתי ועד מכללה ללימוד שפות או כל דבר אחר.

היתרון של סרטון תדמית לעסק

מתוך סרטון תדמית לעסק EMDחשיפה באינטרנט - עסקים הבוחרים בהפקת סרטונים יכולים ליהנות מנוכחות וחשיפה ברשת האינטרנט, החל מאתר הבית של העסק ועד שיתופים ברשתות החברתיות. החשיפה בסופו של דבר מסייעת לכם להשיג לקוחות ולהגדיל את מכירות העסק.

העברת מסרים שיווקיים – פרסום בעזרת סרטוני וידאו הוא דרך מעולה להעברת המסרים השיווקים של העסק. הסרטים עושים שימוש בווידאו ואודיו וכך פונים אל החושים ומטמיעים את המסרים השיווקיים של העסק בצורה הטובה ביותר.

המחשה ברורה – כאשר מציגים לציבור מוצרים או שירותים חדשים ישנו קושי להסביר לקהל במה מדובר כאשר מנסים להסביר בצורה טקסטואלית. אתם יודעים איך אומרים "תמונה אחת שווה אלף מילים", באותו האופן סרטון של דקה יכול להמחיש לקהל בקלות למה משמש המוצר ולמה הם צריכים את זה.

הפקת סרטי תדמית

הפקת סרטי תדמית היא אינה תהליך מסובך אך היא בהחלט דורשת בעלי ידע וניסיון על מנת להפיק סרטון מוצלח. חלק חשוב בעבודה טמון בכתיבת התסריט,  הרי לפני שמתחילים לצלם (או לעשות אניציה ממוחשבת) יש צורך בקונספט בעל אופי שיווקי.  לאחר מכן ממשיכים בצילומים או אנימציה ולבסוף גם הוספת הסאונד והאפקטים. כל סרט הוא בעל אופי אחר, הרבה מזה תלוי בתקציב של הלקוח ובצרכים שלו. לעתים משתמשים בקטעי ווידאו קיימים או כאלו אשר נרכשו מסטוק ולעתים מצלמים קטעים מקוריים. גם השימוש בקריינות הוא דבר מקובל מאוד בהפקת הסרטון.

סרטון תדמית לעסק חייב להיות דבר קצר, רצוי דקה אחת או לכל היותר 2 דקות. היום בעידן האינטרנט, עם כל שטף המידע, זה יותר מידי לבקש מאנשים לצפות בסרטון תדמית ארוך מ 2 דקות; צריכים להיות קצרים ועניינים ולהעביר את המסר בצורה ברורה. אין טעם להשקיע בסרט ארוך ויקר יותר כאשר אתם יודעים שרק מעטי מעטים יצפו בו עד סופו.