סרטון תדמית - כל מה שצריך לדעת במקום אחד


סרטון תדמית זה משהו שצריך לדעת איך לעשות, אם מפספסים בקצת אפשר להפסיד הרבה כסף.
הדרך הכי טובה לנוע קדימה ולא להישאר תקועים באותו מקום היא לשאול שאלות עומק.
כל יזם יודע שבשביל להתקדם בפרויקט מסוים עליו לשאול את עצמו מה הסיבה שהוא
עושה את מה שהוא שעושה.

מומחים בניהול של מוצרים ומותגים ישאלו את עצמם מי קהל היעד של המוצר שלהם,
איך יש למתג אותו ואיך יש להשיק אותו לשוק.

מעצבי מוצר ומעצבי אתרים בפרט יהיו עסוקים בשאלה איזה צבע הכי ידבר ללקוחות
ויעביר את הדימוי הרצוי של המוצר ואיזה פונט הכי משדר באותו הקו של המוצר שהוא משווק.
בכל מה שקשור לניהול מוצר ועיצוב התדמית שלו אנחנו מוגבלים על ידי חומרים
או פרמטרים אובייקטיבים שלא תלויים בנו ובבחירות שלנו – בכל מה שקשור לשיווק,
השמיים הם הגבול.


סרטון תדמית בעזרת אנימציה, איך זה קשור אלי?סרטון תדמית

תחום האנימציה מאוד מגוון ויכול להוות פתרון יצירתי וכמעט חסר גבולות לטובת שיווק מוצר.

כמנהל ובעלים של סטודיו לאנימציה המתמחה ביצירה של סרטוני אנימציה ארצה להעלות
את השאלה הבאה לדיון "אולי עכשיו זה הזמן שלכם להפיק סרטי תדמית לעסק שלכם?"

וארצה אף לטעון שכן, לעשות סרט תדמית יתרום לעסק שלכם ולשיווקו רבות.

אבל לפני שנתחיל להפיק את הסרטון כדאי שנקדים ונשאל מספר שאלות מפתח שיעזרו לנו
בתהליך הפקת הסרטון תדמית.


רגע, אבל למה דווקא סרטון תדמית ולא מודעה כתובה?

ישנן המון שיטות לשיווק יצירתי של המוצרים שלכם וכנראה שאת רובן אתם כבר מכירים.

עסקים רבים כבר הפכו להיות מומחים לכל דבר - Ad campaigns,
יצירת כתבות ואייטמים של יחסי ציבור,
שיווק ויראלי ברשת וברשתות החברתית או שיווק בדרכים 

מסורתיות יותר כמו פרסום מפה לאוזן וגם הפקת סרטי תדמית.

ולמה דווקא סרטון תדמית בעזרת אנימציה?
הפקות סרטי תדמית יכולה לתת מענה איכותי ויצירתי למספר פרמטרים שונים שאנחנו

רוצים לענות עליהם בשיווק המוצר שלנו.

יצירת סרטוני אנימציה טובים יכולים ליציג את המוצר שלכם בצורה איכותית וממוקדת
מאוד אשר תקלע למטרה, ותוסיף לחזות האסתטית של המוצר באופן שיסביר את
המהות שלו והייעוד של המוצר שלכם, כמו גם את אופן הפעולה והתכלית שלו ללא
כל מגבלות, שכן באנימציה אפשר לעשות הכל!

סרטון איכותי ומקורי אשר מותאם אישית למוצר שלכם יוכל לשמש אתכם ככלי
שיווקי רב תכליתי כפרסום ויראלי ביו-טיוב או בפייסבוק (ולמעשה בכל רחבי הרשת).

סרטון טוב מהווה כלי הפצה ופרסום אשר עשוי להתפשט כמו שרפה בשדה קוצים
כך שכל הלקוחות הפוטנציאלים של המוצר שלכם או כל משקיע עתידי יוכלו להיחשף
כמעט ללא מאמץ מצדכם למוצר.

בקיצור, סרטון איכותי ומקורי יוכל להעניק לכם ערך מוסף רב באמצעות חווית משתמש
קלה וכיפית למשתמשי הקצה של המוצר שלכם.

השתכנעתי שכדאי לי לעשות סרטון תדמית לעסק, מה עכשיו?
על מנת להפיק סרטי תדמית לחברות כמו סרטי אנימציה (או סרטוני וידאו) איכותיים ומקורייםסרטוני תדמית
צריך הרבה מאוד ידע מקצועי וניסיון.

יש מי שיאמר שבעידן בו אנחנו חיים יש אינספור כלים ותוכנות להפקת סרטוני אנימציה באופן עצמאי.

כלים אלו הם זולים ופשוט להשתמש בהם, אך חשוב לדעת שיכולת היצירה שלכם בהם
היא מאוד מוגבלת, ולמעשה - הם לא מספקים מענה מספק בכל הפן היצירתי והרעיוני של הסרט
(כמו יצירת תסריט, בימוי הסרטון, עיצוב הדמויות בו ועוד…).

לפני שאתם מתחילים להפיק סרטון כדאי לכם לקחת בחשבון את המאמץ שפרויקט מסוג זה דורש.

אם אתם מוכנים להתפשר על האיכות ועל המקצועיות של הסרטון שלכם חשוב שתדעו
שבסופו של דבר התדמית של העסק שלכם יכולה להיפגע מכך.

מצאתי מומחה שיפיק לי סרטון! הקץ לשאלות?
גם לאחר שקבענו כבר שנפיק סרט ומצאנו חברה מומחית שתפיק לנו אותו

אנחנו לא יכולים להפסיק לשאול שאלות. עלינו לשאול שאלה אחת מרכזית:
מיהו קהל היעד של הסרטון שלנו ולמי הוא מיועד?

קביעת קהל היעד של הסרטון שלנו יכולה להשפיע על אופי הסרט, העיצוב,
הבימוי, התסריט והסגנון שלו, לדוגמא - האם נפיק סרטונים רציניים או סרטוני
אנימציה מצחיקים?

הגדרתי קהל יעד. מה הצעד הבא?
אתם כבר יודעים כמה המוצר שלכם מדהים, אבל כלל הציבור עדיין לא יודע.

לרוב הציבור אין טווח קשב גדול מאוד, סבלנות או זמן להקשיב למוצר שלנו או להכיר אותו.

כאשר אנחנו מפיקים סרטון אנחנו צריכים לבחור 3-5 נקודות מרכזיות שאנחנו רוצים להעביר
ולהדגיש אותם בסרט.

חידדתי מסרים, חיברתי תסריט ויש לי תכנית לסרטון – איך אני ממשיך מכאן?
לאחר שיש לנו כבר את רעיון המסגרת של הסרטון ותסריט אנחנו צריכים להתחיל להפיח בו חיים.

עלינו להחליט באיזה טכניקה וסגנון אנחנו רוצים לעצב את הסרטון שלנו, 
יש הרבה מאוד סגנונות 
שונים של עיצוב, אנימציה וביום.

אנחנו צריכים להתאים את הסגנון של הסרטון לאופי המוצר שלנו וקהל היעד שלו.

בסופו של דבר האם שווה להשקיע ביצירת סרטון תדמית שיווקי?
עכשיו אתם כבר יודעים כל מה שצריך לדעת על תהליך של יצירת סרטוני תדמית,
עליכם להחליט 
עכשיו האם משתלם לכם להפיק סרט.
חשוב לזכור שזו השקעה חד פעמית והתמורה להשקעה - היא לכל החיים.
כפי שלמדנו, התועלת מהפקת סרטון תדמית היא רבה ותוכל להיות מה שיבדיל את המוצר שלכם
מהמתחרים ויהפוך אתכם לשחקן מרכזי בשוק.