סרטוני אנימציה - 4 טיפים חשובים להצלחה

סרטוני אנימציה זה כנראה לא מה שחשבת... כבעל עסק, סטארטאפיסט מתחיל או אפילו מנכ"ל בחברת אנטרפרייז – מגיע השלב בו האסימון נופל ואתה מבין ששיווק מקורי ושונה יכול להיות מפתח להצלחת העסק / הוא חומר שיווקי בסיסי ונחוץ. אחד מהכלים לשיווק קצת שונה הוא סרטון וידאו. לא מדובר כאן בפרסומת של עשרות ומאות אלפי דולרים, אלא סרטון וובי קליל שיוכל להיות מופץ בקלות. לרשתות חברתיות ולערוצי מדיה ברחבי האינטרנט יש כח רב, ולסרטון טוב יש פוטנציאל להיחשף בפני מליוני צופים ולקוחות פוטנציאליים. כמה הפוטנציאל הזה גבוה?

סרטון תדמית - כל מה שצריך לדעת במקום אחד

סרטון תדמית זה משהו שצריך לדעת איך לעשות, אם מפספסים בקצת אפשר להפסיד הרבה כסף. הדרך הכי טובה לנוע קדימה ולא להישאר תקועים באותו מקום היא לשאול שאלות עומק. כל יזם יודע שבשביל להתקדם בפרויקט מסוים עליו לשאול את עצמו מה הסיבה שהוא עושה את מה שהוא שעושה. מומחים בניהול של מוצרים ומותגים ישאלו את עצמם מי קהל היעד של המוצר שלהם, איך יש למתג אותו ואיך יש להשיק אותו לשוק. מעצבי מוצר ומעצבי אתרים בפרט יהיו עסוקים בשאלה איזה צבע הכי ידבר ללקוחות ויעביר את הדימוי הרצוי של המוצר ואיזה פונט הכי משדר באותו הקו של המוצר שהוא משווק. בכל מה שקשור לניהול מוצר ועיצוב התדמית שלו אנחנו מוגבלים על ידי חומרים או פרמטרים אובייקטיבים שלא תלויים בנו ובבחירות שלנו – בכל מה שקשור לשיווק, השמיים הם הגבול.

סרטוני אנימציה שערוריתית שאנחנו אוהבים

כשאנחנו שומעים את המילה אנימציה, הקונוטציה הראשונה שעולה לנו בראש היא סרטוני אנימציה מצויירים לילדים. אבל אנימציה היא ז'אנר שיכול לדבר גם למבוגרים ואפילו לבטא אמירות פוליטיות או פילוסופיות. במקרים מסויימים צריך להשאיר אותו רק למבוגרים.

איך לכותב תסריט בצורה נכונה ב3 צעדים פשוטים

תמיד אהבתם לברוא עולמות ודמויות בראש ורציתם לכתוב תסריט. יש לכם רעיון לסרט או סדרת טלוויזיה אבל אתם לא יודעים איך הופכים את הרעיון למציאות? במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר טיפים אשר יעזרו לכם מאוד בשלבי כתיבת התסריט.

סרטון תדמית לעסק - השקעה נבונה לעסקים מוצלחים

כל עסק חייב לחשוב על המיתוג שלו, על איך לבדל אותו מהעסקים האחרים ואיך לקבל את תשומת לב הקהל על מנת שיכירו את העסק ושירותיו, בשביל זה ישנן פרסומות ווידאו וסרטוני תדמית. בעבר הפקת סרטון תדמית לעסק הייתה דבר יקר שרק חברות גדולות יכולה להרשות לעצמם את ההשקעה ורק עבורן הייתה הצדקה כלכלית.

סרטוני אנימציה - הדרך הנכונה לעשות את זה

סרטוני אנימציה הם דבר מקובל מאוד עבור עסקים וארגונים שונים למטרות פרסום וקידום אג'נדות.